piatok 31. decembra 2010

Ten Thousands Miles Scented Tea

Originálne vákuované balenie 75g.

Jedná sa o Thajský ľahký oolong navoňaný kvietkami osmanthusu. Veľmi zaujímavá kombinácia.
Podrobnosti o čaji TU

Otvorené balenie

Pekne spracované lístky s čiastočkami osmanthusových kvietkov

Nálev peknej svetlej farby a očarujúcej vône

Veľké použité lístky

Čaj som zakúpil na Dobré čaje.
Po rozbalení čaj voňal len jemne, prevažne bylinným tónom s veľmi miernym náznakom osmathusu. Prvý nálev bol pre mňa rozčarovaním, nakoľko som okrem príjemnej chuti oolongu necítil takmer žiadnu vonnú stopu. Vyriešenie tejto záhady prišlo o deň neskôr. Keďže guličky čaju oolong sú pomerne veľké, všetky kvietky osmanthusu ostali na dne sáčku. Po premiešaní čaju sa rovnomerne rozdelili a tak som si konečne mohol čaj naplno vychutnať. Vôňa skutočne nádherná pripomínajúca rozkvitnutú záhradu, mierne na ústupe zhruba od štvrtého nálevu (výraznejšia chuť čaju oolong). Tento čajík hodnotím veľmi vysoko hlavne pre jeho úžasnú a perfektne zladenú chuť. Odporúčam! Určite sa k nemu budem rád vracať hlavne v tomto zimnom období, kedy mi každým dúškom pripomenie nastávajúcu aj keď ešte stále vzdialenú jar.

2011 (MFG 03/11)

Krajina pôvodu :   Thajsko
Príprava:     1,5 dcl
Množstvo:     6 gr.
Teplota vody:     85 - 90 °C
Doba lúhovania:     30 s. - 2 min. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára