streda 19. januára 2011

Gabaron

Balenie 75 g.

Popis predajcu k baleniu čaju

Gabaron Tea je thajský polozelený čaj spracovaný špeciálnou technológiou na zachovanie vysokého obsahu GABA - gamma-amino-butyrovej aminokyseliny, blahodárne pôsobiacej na ľudský organizmus. 
Podrobnosti "TU"

Pekne spracovaný list hnedej farby

Nálev žlto hnedej farby

Vylúhovaný list krásnej čokoládovej farby

Lístky detail
 Čaj som zakúpil na DOBRÉ ČAJE
Na tento čaj som bol veľmi zvedavý nakoľko som o ňom čítal pár recenzií. Je to čaj zvláštny či už vôňou alebo farbou suchého listu .V prvých nálevoch výraznejšia stopa podobná chmeľu s medom je veľmi príjemná a zaujímavá. Čaj ma jedinečnú chuť s ktorou som sa nikde nestretol. Znesie veľa chutných nálevov. List je pekný veľký s nádhernou farbou pripomínajúc čokoládu. Odo mňa má veľké PLUS a to nehovorím o jeho blahodarných účinkoch na naše zdravie, ktoré isto postrehnete pri pravidelnom popíjaní. Odporúčam určite ochutnať! 

Krajina pôvodu :   Thajsko
Príprava:     1,5 dcl
Množstvo:     6 gr.
Teplota vody:     85 - 90 °C
Doba lúhovania:     30 s. - 2 min.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára