streda 12. januára 2011

Lemongrass Tea

Balenie čaju Lemongrass Tea v celofánovom sáčku, originálne balenie je v peknej plechovke "TU" o hmotnosti  50 g.
 Jedná sa o Thajský čierny čaj s citrónovou trávou.
Bližšie info na stránke predajcu "TU"


Zaujímavá čajová zmes

Čajové lístky a kúsky citrónovej trávy detail

Nálev peknej hnedo červenej farby

Vylúhovaný čaj

Tento čaj som obdržal ako pozornosť pri objednávke čajov z DOBRÉ ČAJE
Čaj po rozbalení voňal jemne drevnato po citrónovej tráve. Zmes čaju a citrónovej trávy ( skôr citrónová tráva s prídavkom čierneho Thajského čaju ) už na prvý pohľad dávala tušiť intenzívny chuťový zážitok. Prvý nálev okamžite rozvoňal celú miestnosť a chuť bola pomerne dosť vyvážená. Ďalšími nálevmi naberala chuť citrónovej trávy na intenzite a chuť čierneho čaju ustupovala. Keďže nezvyknem popíjať veľmi aromatické čaje, bol pre mňa od tretieho nálevu veľmi citrónový. Pri ďalšom čajovom posedení som ho zjemnil prídavkom medu, čo dosť utlmilo výraznú chuť citrónovej trávy. Tak som si ho s chuťou popíjal až do posledného šiesteho nálevu. Momentálne som sa pustil do práce "Popolušky" a po večeroch oddeľujem citrónovú trávu od čaju, ktorý je teraz len mierne aromatizovaný. Citrónovú trávu použijem na experimenty s čajom Pu-erh tmavého typu a pri pečení koláčov. Nič nevyjde nazmar :) Verím, že väčšine ľudí tento čajík zachutí ( odskúšané na kolegoch v práci ) a podľa názvu od výrobcu je v podstate všetko OK. Je to predsa "Lemongrass Tea".

Krajina pôvodu :   Thajsko
Príprava:     1,5 dcl
Množstvo:     6 gr.
Teplota vody:     95 - 100 °C
Doba lúhovania:     50 s. - 3 min.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára