streda 22. februára 2012

Tie Guanyin - Železná bohyňa

Balenie sypaného čaju 300 g

Pôvodne objednané originálne balenie čaju 300 g

Spracovanie lístkov

Detail

Použité lístky peknej veľkosti

Pôvodne som objednával originálne 300 g vákuované balenie tohto čaju. Čaj mi došiel sypaný na váhu v klasickom zip sáčku. Údajne došlo ku chybe pri balení zásielky no okrem tohto čaju mi zamenili aj ďalší. Jednoducho tovar nebol na sklade tak zabalili čo mali a predajca  vôbec nepokladal za potrebné ma o tomto stave informovať. Veď zo SR to ani vzhľadom na vysoké poštovné nebudem reklamovať v čom mali pravdu.
Napriek úvodnému sklamaniu čaj chutil prekvapivo dobre aj keď sa jedná o základnú triedu tohto oolongu. Pečenosť a kvetinová zložka v chuti sú celkovo vyvážené a čaj jednotlivými nálevmi mierne mení svoj chuťový charakter. Náznak nejakej horkosti som nezaznamenal. Milo ma prekvapila aj kvalita lístkov, ich veľkosť a pomerne dobrá výdrž v nálevoch. Oproti Thajskej variante nie je tak chuťovo výrazná no určite stojí za ochutnávanie. Dobrý pomer kvality a ceny.



Krajina pôvodu :   Čína
Príprava:     1,5 dcl
Množstvo:     6 gr.
Teplota vody:     80 - 85 °C
Doba lúhovania:     30 s. - 2 min.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára