piatok 6. novembra 2015

Qing Xiang Wei Beauty Cake White Moonlight Puerh Tea


Tento zaujímavý 200 gramový čajový koláč som zakúpil TU



Krásne balenie čaju preložené zlatou gumičkou vrátane popisu v čínskom jazyku.





Na zadnej strane ozdobného papierového balenia sa nachádza pečať ( nálepka ) výrobcu čaju.



Čajový koláč má veľmi zaujímavú štruktúru a pohľadom pripomína mesačný povrch. Pod vrchnou vrstvou čajových lístkov je zlisovaný papier s pôvodom čaju.


  
Zadná strana koláča obsahuje priehlbinku, stopu po lisovaní.



Čajové lístky tohto bieleho puerhu sa nechávajú zavädnúť pri mesačnom svite a až následne sa spracúvajú pomocou fermentačných procesov.



Údaje o výrobcovi a čaji na zadnej strane papierového obalu.






Čajový koláč je stredne tuho lisovaný a delí sa veľmi dobre pomocou noža. List čaju je pomerne veľký a celý. Na jednu viac nálevovú prípravu som použil 5 gramov čaju a 1dcl konvičku kamjove.
Zalieval som vodou o teplote 95 st. a nevynechal som ani úvodný oplachovací nálev.
Farba nálevu je prekvapivo podobná čajom červeným.
Chuť čaju je veľmi výrazná podobná čajom bielym bez trpkosti a horkosti. V chuti sa objavujú hlavne korenisté a medové tóny s jemnou chmeľovou dochuťou.



Tento čaj som si kúpil na základe pozitívnych recenzií a musím povedať, že predčil moje očakávania.
Jedná sa o kvalitný a chuťovo veľmi zaujímavý puerh ktorý znesie aj 10 zaliati.


Krajina pôvodu:   Čína 
Príprava:   1 dcl
Množstvo:  5,0 gr.
Teplota vody:  95 °C
Doba lúhovania:    7-5-5-5-5-5--- sek.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára